GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

4 Ekim 2024 Cuma

YAZAR SEDA ÖZLEM BAŞPINAR

1. Kitap yazmaya nasıl başladınız?

Çocukluğumdan beri yapı olarak çok konuşkan biri değilim. Kendimi yazarak ifade
ederdim her zaman. Bir süre sonra kağıt ve kalemin en yakın arkadaşım olduklarını fak
ettim. O gün bugündür yazmaktan hiç vazgeçmedim.

2. Yazarken tıkandığınız noktalarda nasıl bir yol izliyorsunuz?

 Yazarken tıkandığım zaman, kalemimin dinlenmesi gerektiğini düşünüyorum. Her zaman
söylerim; “Ben kalemimi değil, kalemim beni yönlendirir.” O; ne zaman yazacağını, ne
zaman dinleneceğini iyi bilir.

3. Kitabınızı ilk elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

 İlk kitabımı elime aldığım zaman, çocuksu bir sevinç yaşamıştım ama “Mezarlıkta Senfoni”
çok farklı bir duyguydu; beklenendi, özlenendi, diğer kitaplarımın önüne geçmişti. Sanki,
ilk kitabım gibi heyecan ve sevinç duymuştum.

4. Kitabınızın ana teması nedir?

 Mezarlıkta Senfoni; birbirlerinin ruhsal boyutta ikiz ruhu olan iki kişinin, gerçek yaşamda
verdikleri mücadeleyi ve hissettikleri aşkı, yer yer şiirlerle anlattığım bir roman kitabıdır.

5. İlhan kaynaklarınız nelerdir?

 Sadece müzik.

6.Yazma sürecinizde karşılaştığınız zorluklar nelerdir ve bunları nasıl aşarsınız?

 Yorulup, tıkanma eşiğine gelindiği zaman, illa ki bu olacaktır; pes edip yazmaktan
vazgeçmek yerine; dinlenip, belki dinlediğiniz müziği, belki yazdığınız yeri değiştirip
yazmaya devam etmelisiniz ve her fırsatta söylediğim çok önemli bir ayrıntı; o an aklınıza
gelen sözü, cümleyi nerede olurlarsanız olun not alın. Çünkü; bir yazar, bir şair aynı sözü,
yazıyı tekrar ve aynı lezzetle yazamaz ve hiçbir zaman hayallerinizden vazgeçmeyin.

7.Bize kendinizden bahseder misiniz?

Bugüne kadar üç müstakil kitabım, beş ortak projem olmak üzere sekiz eserim
bulunmaktadır. Yazarlığımın yanında, köşe yazarlğı ve editörlük ile edebiyat dünyasını
hissederek yaşayan biriyim. Kısaca; bütün dünyam, kalem ve kağıt. İçimde ki yazma aşkını
yoluma fener yaptım ve o yoldan ilerlemeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...