GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

6 Mart 2022 Pazar

YAZAR BUKET ÖZKARA

1)Sizi yazmaya iten sebep neydi?

 Beni yazmaya iten sebep, içsel rehberliği mi dinlemiş olmaktı, iyi ki dinledim ve benimle aynı frekansta olan ruhlar ile buluşuyorum

2)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

Puzzle benim ilk kitabım bu sene çıktı ben puzzle da hayatın karmaşıklığı içerisinde kendi sadeliğini bulma çabasında olan ruhlara , öze yolculuklarinda nasıl sadeleşmeleri, enerjilerini artırmaları konusunda yardım etmek istedim. yaşadığımız her şeyin  bizlerin seçimi olduğunu istersek yeniden seçimlerde bulunarak yaşadıklarımızı değiştirebileceğimizi anlattım. Herşey bir seçim uzağımızda

3)Yazdığınız eserlerde karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

Kitabım da bahsettiğim her konu her Duygu kapalı bilinç halindeyken Benim de aşağı yukarı yaşadıklarım hissettiklerim yaşamadığım hissetmediğim bir duyguyu bu denli yazamazdım zaten

4)Sevdiğiniz ve takip ettiğiniz diğer yazarlar kimlerdir?

 Michael Brown varoluş süreci ve akaşa yayıncılığın gaia kırıyorsun gibi serilerini takip ederim ve severek okurum

5)İlk kitabınızı bastırıp elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

Kitabımı ilk elime aldığımda hala şaşkındım çünkü daha önce düşünüp tasarlanarak kaleme alinmis bir kitap degildi puzzle, Bu bir İçsel rehberlikti benimle aynı frekansta olan ruhlarla buluşacağım için heyecanlıydım 

6)Kitabınızın başarısı sizi tatmin ediyor mu yoksa bunu önemsemeden yazmaya devam mı ediyorsunuz?

 Kitabımın satış grafiğini takip etmiyorum çünkü  kitapların zamanda ve okunmasından sınırlama yapılmamalı diye düşünüyorum.  benimle aynı frekansta olan aynı duyguları yaşayan ruhlarla buluşmak ve bütüne katkı olmak en keyifli olan

7)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Kuantum düşünce eğitmeni,terapisti ve  psikoloji öğrencisiyim. İstanbul Avcılar'da yaşıyorum, insan davranışları ve arkasındaki duyguları iyileştiren,kişinin enerjilerini dengeleyen bundan keyif alan her gününü kendini dahada dönüştürüp bütüne katkı olmak için geliştiren birisiyim.

8)Bana önerebileceğiniz bir kitap olsa hangi kitapları öenerirdiniz?

 Kendinizi tanımak,ve duygularınızın nedenlerini anlamanız için 

1/Susan Forward 'ın zor bir ailede büyümek 
2/ Buket Özkara/ Puzzle
3/Michel brawon  varoluş süreci 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...