GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

6 Temmuz 2023 Perşembe

YAZAR ASUMAN ŞEMSİ

1)Sizi yazmaya sevk eden sebep nedir?

Kendi arayışım diyelim, Asuman'ın hayat yolculuğundaki keşfi.

2) Suğra ve Kayıp Piyano isimli kitap okuyuculara neyi anlatmak istiyor?

Her şeyi yaşayabiliriz. Yaşamayı, ayrılmayı, ölmeyi, özlemeyi ... Bizler insanız ve bazı yaşadıklarımız bizim tasarrufumuz dışında gelişir. Bu olaylar karşısında kendimizi kaybetmek yerine, onunla baş edecek yeni duyguları keşfetmek için yazdım. Ayrılıklarında kavuşmaya dahil olduğunu, iki alemin bir yarınında buluşulacağını anlatmak istedim.

3)Yazmış olduğunuz eserlerdeki karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

Çok oluyor. Hüzün , endişe, kavuşma, mutluluk, mücadele ... Hepsi benim yaşamımda muhasebesini yaptığım gerçekler.Bazen yazarak, sırlıyorum kendimi satır aralarına.

4)Suğra ve kayıp piyano isimli romanınızı yazarken ne tür zorluklar ile karşılaştınız?

Babamı, canımın ardını kaybettiğim zamana denk geldiği için, kahramanlardaki ayrılığı ve acıyı iliklerime kadar yaşadım. Yazdığım aşk ve ayrılık, bir kız çocuğunun babasına duyduğu duygularken. Bir kadın ve adama dönüşerek hayat buldu. O yüzden yazarken bazı bazı nefesim incindi diyebilirim.

5)Yazar ile okurun arasındaki bağ nasıl olmalı sizce?

Çok kuvvettli olmalı. Bir eser öylesine yazılmaz. Aylarca hatta yıllarca harmanlanlanır, bilgi, hayal gücü ve birikim süzgecinden geçer. Bir hikayeyi okurken kendisinden bir parçaya illaki denk gelir. Yazar, okura şunu söylemek ister;"yalnız değilsin".

6)Sizce şair ile yazarı ayıran en derin çizgi nedir?

Yazar, yağmuru ve güneşi yazarken, Şair onlarla konuşur ve onları konuşturur.

7)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Yaşadığım her şey için büyük mücadeleler verdim. Defalarca yorulsam da bir şekilde ışığa doğru yürümeyi başarabildim. Erdemli insan , iyi insan, kamil insan, sınırsız sevgi ve fedakarlık gibi terimleri aklettikçe işledim ömür sermayeme. Kalemimden çok şey öğrendim.

8)Bana kitap önerecek olsaydınız ne önerirdiniz?

Size şuan bütün içtenliğimle "Suğra ve Kayıp Piyano'yu öneriyorum.:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...