GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

28 Mart 2020 Cumartesi

YAZAR KURTULUŞ AYAŞLI



1 ) Sizi yazmaya iten sebep neydi?

İlk eserim de küçük yaşlara benim ve çevremdekilerin çektiği aşk acıların sonucu bilinen yanlış
düşüncelerin aydınlatılması gerektiğini düşerek seven gider mi başlığını atarak başladım yazarlık
hayatına.

2)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

 İlk kez ilk defa sevdiğim tarafından canım yandığında kelimelerim kağıda dökülmüştü. Dost muydu
canımızı yakan cümleleriyle başlamıştım sitem dolu şiirime.

3)Yazdığınız eserlerde karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

 Yazmış olduğum 3 eserde mutlak kendimden bir parça bulunmaktadır. Çünkü ben her eserimi
yaşayarak yazıyorum. Belki de bu yüzden çok seviliyor eserlerim.

4) Sevdiğin ve takdir ettiğin diğer yazarla kimler?

Türkiye’de özellikle polisiye konusunda hayranlık duyduğum değerli yazarımız Ahmet Ümit
diyebilirim. Aşk üzerine yazılan günümüzün yazarlarından kahraman Tazeoğlu. Hatta kitap okumamı
sevdiren kaleme elime aldıran bir yazar ve abim diyebileceğim ideolum. Ve yabancı yazarlarımızdan
hayranlık duyduğum Fyodor Dostoyevskidir.

5)İlk kitabı bastırıp elinize aldığınızda neler hissettiniz?

 İlk eserime elime aldığımda heyecandan uçuyordum. Çünkü o kitabın üzerinde yazar Kurtuluş
Ayaşlı yazıyordu. Hayalini kurduğum gerçek ellerimdeydi. Ve bu heyecan her yeni eserimde artarak
ilerledi.

6) Kitaplarınızın başarısı sizi tahmin ediyor mu yoksa bunu önemsemeden yazmaya devam mı ediyorsunuz?

Eğer ilk kitabımda başarısız olsaydım belki de pes edebilirdim. Ama bu başarıyı ilk kitapta
yakaladım. Okuyucularım 2. Kitap derken bir yandan da bu kitap film olmalı diye söylentiler ve
istekler başladı. Ve beni mutlu eden bu yorumlar 2. Kitabımı onun peşinden gelen başarıylada şu an
ki Kadınıma kitabını okuyucularına kazandırdım. Ve bu kitabım tüm dünyadaki insanlık için yazılmış,
kadın cinayetlerine yönelik bir eserdir.

7) Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Ben Kurtuluş Ayaşlı 1996 Zonguldak'ta doğdum. Afyon Kocatepe üniversitesinde lisans eğitimimi
tamamlamaktayım. Yazarlık hayatına" Seven GiderMi" eseriyle atıldım. Ayrıca" Aşka Yetim Kalmak"
"Kadını’ma " eserinde yazarıyım.

8)Bana önerebileceğiniz bir kitap olsa hangi kitabı önerirdiniz?

Dostoyevski’n yeraltından  notlar kitabını öneririm ve mutlaka her insanın bu kitabı okuması
gerektiğini düşünürüm.

Not
@kitabaadair isimli istagram hesabımızdan KADIN'IMA isimli kitaba bakbilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...