GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

21 Haziran 2023 Çarşamba

YAZAR KÜBRA SULTAN BOZKURT

1)Sizi yazmaya sevk eden sebep nedir?

 Her insanda olduğu gibi benim de hayatımda geçirdiğim duygusal olarak üzüldüğüm zamanlar vardı. Her insanın kendini ifade etme şekli farklıdır. Benim için kendimi ifade etme yöntemi de yazmak oldu. Yazdıkça kendimi keşfetmeye başladım ve ruhumun dinlendiğini fark ettim yazmanın bana çok iyi geldiğini anladığım anda da yazmaya olan ilgim daha da çok arttı.

 2)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

 Genel olarak sürekli yazan bir insandım ve yıllardır duygularımı yazılara döken biriyim ama daha çok anlık duygularımı yazmakla başladım söyleyemediğim içimde biriktirdiğim duygularımı yazılara dökmeye başladım. Benim için başlangıç noktası duygularım oldu diyebilirim. 

 3)Yazmış olduğunuz eserlerdeki karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

 Tabi ki de oluyor. Yazmış olduğum kadın karakter hem çok güçlü hem de bir o kadar düşünceli biri yazmış olduğum karakterle kendim arasında bir ilişki kuracak olursam da sanırım bu kadının her şeye rağmen güçlü bir şekilde ayakta kalıp hayata devam etmesi olurdu.
 
4) Sevdiğiniz ve takip ettiğiniz diğer yazarlar kimlerdir?

Stefan Zweigin kitaplarını seviyorum cemal Süreyya’nın şiirlerini okurum şimdilik aklıma bunlar geliyor. 

5) İlk kitabınızı bastırıp elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

 Bu an benim için çok özeldi kendimi ilk defa bir şeyleri başarmış gibi hissettim ve kendimle gurur duydum. O kadar büyük bir heyecanla bekledim ki ...Bu duygu benim için tarif edilmez bir duyguydu hem çok mutluydum hem de bir o kadar heyecanlıydım. İlk kitabım olduğu için de meraklıydım. 

6) Kitaplarınızın başarısı sizi tatmin ediyor mu?

Bunun için henüz çok erken yolun başındayım ama umuyorum ki başarılı olacağım. 

 7)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

 Ben Kübra Sultan Bozkurt 20 yaşındayım. Gebze Teknik Üniversitesinde mimarlık bölümünde okuyorum. Küçüklüğümden beri yazı yazıyorum. Şiir de yazıyorum sanata ve spora ilgiliyim resim çizmeyi ve müzik dinlemeyi çok seviyorum.

  8) Bana kitap önerecek olsaydınız ne önerirdiniz?

 Stefan zweig ın bilinmeyen bir kadının mektubu kitabını önerebilirim okurken çok tuhaf hissetmiştim ve kitabı çok beğenmiştim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...