GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

25 Nisan 2024 Perşembe

YAZAR ZEYNEP PERÇİN

1)Kitap yazmaya nasıl başladınız? 

Yazma tutkum kendimi bildiğimden bu yana vardı. Hemen hemen herkesin yaptığı gibi ilk okul çağlarımda günlükler tutarak, sonrasında ise şiirsel yazılar, kendimce kısa hikayeler yazarak başladı aslında. Ben sadece yazmayı sevdim. Biraz ağabeylerime özeniyordum sanırım. 2021 senesinde geçici olarak geldiğim İstanbul’da bir kaç tesadüfün denk getirmesi ile yazarlık eğitimleri alırken buldum kendimi.

2) Yazarken tıkandığınız noktalarda kendinizi nasıl motive ediyorsunuz? 

 Yazarken, özellikle posta güvercinlerini yazarken tıkandığım çok zaman oldu. Klavyeyi bırakır çocuklarımla tv karşısına oturup film izliyorum ya da açıp bir kitap okuyorum içimde hala sıkışmışlığın sıkıntısıyla. Değer verdiğim bir kaç arkadaşımı arayıp onlarla paylaşıyorum. Zamana bırakıyorum daha doğrusu.
kitabımı elime ilk aldığımda elbette herkes gibi ben de “elimdeki bana mı ait” diye sorguladım önce. Ardından başarmış olmanın haklı gururunu yaşadım.

 3)Kitabınızı ilk elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz? 

Kitabımı elime ilk aldığımda elbette herkes gibi ben de “elimdeki bana mı ait” diye sorguladım önce. Ardından başarmış olmanın haklı gururunu yaşadım.

4) Kitabınızın ana teması nedir? 

 Posta Güvercinleri’nin bir tane ana teması yok. Bir çok temaya dokunarak yazdım. Aidiyet duygusuna, aile kavramına, özellikle ve özellikle sevgiye.

5) Yazma sürecinizde kullandığınız teknikler nelerdir? 

 Yazarken bilinç akışı  tekniğine ara ara yer verirken sık sık da Flashback tekniğiyle zamanda sıçramalar yaptım.

6) Yazma sürecinizde karşılaştığınız zorluklar nelerdir ve bunları nasıl aşıyorsunuz? 

 Aslında hiç bir zorlukla karşılaştığımı söyleyemem, bahsettiğimiz sıkışıklık anları haricinde. Araştırmalar biraz zorlamıştı beni çünkü en nihayetinde bilmediğim başlıklar üzerinden devam ettirdiğim bir hikayem vardı. Psikoloji, yabancı ülkelerin kanunları yasaları ve coğrafyası gibi…

 7) Okuyucularınıza iletmek istediğiniz özel bir mesaj var mı? 

 Özellikle iletmek istediğim bir mesaj yok doğrusu. Konuyla ilişkilimi bilmiyorum ama bir şey söylemem gerekirse o da herkesin herhangi bir konuda bir potansiyelinin olduğu ve onu bulup hayatlarına katmaları gerektiği olur. Ben yazarak iyileşiyorum örneğin. Yazdıkça kendimi ait hissediyorum.

 8) Bize kendinizi tanıtır mısınız? 

Anlatmaya değecek pek bir şeyim yok aslında. Ortaokuldan mezun olduktan sonra ailemin tutucu (muhafazakar değil) tavrı nedeni ile okutulmadım. Üç sene sonra lise eğitimimi açık öğretimden bitirdim. Hemen ardından italyaya yerleştim ve evlendim. 4 çocuk annesiyim. İtalyada bir kaç yıl sağlık kurumları ve hastanelerde İtalyanca/Türkçe, Türkçe/ İtalyanca sözel çeviri tercümanlığı yaptım. İstanbul’a geçirici bir süreliğine yerleştikten sonra da kendimi yazarlık yolculuğunda buldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...