GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

11 Haziran 2023 Pazar

YAZAR GAMZE GÖKÇE

1)Sizi yazmaya sevk eden sebep nedir?

 Beni yazmaya iten sebep yaşadığım ülke. Biz edebiyatçılar en iyi edebiyat kumaşını memleketin söküklerinden dikeriz. Bizim memleketin ise neredeyse sağlam yeri yok. Eh, sökük çok olunca malzeme de hâliyle çok oluyor. 

 2)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

 İlk kez çocukken ikinci sınıftayken şiir yazmıştım. Duygularla ilgili bir şiirdi sanırım. 

 3)Yazmış olduğunuz eserlerdeki karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

 Elbette oluyor. Genelde etik değerlerine uygun, hatalar yapan ama bunlardan tecrübe kazanan ideal ve örnek karakterler yaratıyorum. Zira kendim de böyle biriyim.

 4) Sevdiğiniz ve takip ettiğiniz diğer yazarlar kimlerdir?

Debbie Macomber, Madeline Miller, J. R. R Tolkien, J.K Rowling, Nora Roberts gibi yazarlar bana ilham vermiş olan yazarlardır. Genelde yabancı edebiyattan beslendim. 

 5) İlk kitabınızı bastırıp elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

İlk kitabımı yayınevinden bastırmamak gibi bir hata yapmıştım. Doğrudan Yayıncılık dediğimiz bir sistemle, kendi imkânlarımla bastırmıştım. Kitabımın kapağını tasarlayan grafiker acemiydi ve kapak içime sinmemişti. O yüzden kırık bir mutluluk yaşamıştım. Şimdi ilk kitabımı bir yayınevinden bastırdım ve o ilk hâlini piyasanın her yerinden silmeyi istiyorum ama silinmiyor tabii. Bu çok acı bir durum benim için... 

 6) Kitaplarınızın başarısı sizi tatmin ediyor mu?

Etmiyor maalesef ki. Edebiyat ülkemizde bazı bilinen ve sık okunan yazarların tekelinde dolanıyor. Onun dışında da whatpadd yazarları ilgi görüyor. Ben ve benim gibi birçok yazar da kıyıda köşede keşfedilmeyi ve okunmayı bekliyor. Umarım ilerde daha iyi yerlerde olabilirim.

 7)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Ben okumak ve yazmak aşığı bir insanım. Oldukça meraklıyım. Bilmek, bilmek ve her konuda bilmek isterim. Genelde pozitif enerjili ve çözüm odaklı, analitik zekâya sahip biriyim. Benim için sorunlar sorun değildir. Tam aksine çözmem için karşıma dikilmiş eğlenceli ve amaç yaratan unsurlardır. Keşke herkes böyle olabilse. Ağlamak neye yarar ki? Sorunlar çözülmek için vardır. Onun dışında şarkı söylemeyi çok severim. Keşke harika bir sesim olsaydı. Ama önemli değil. Yazmak yeteneğine sahipken daha fazlasını istemenin manası yok. Kendi çapımda şarkılar söylemeye devam edebilirim. 😊
 8) Bana kitap önerecek olsaydınız ne önerirdiniz?

Ben Kirke - Akhilleus'un Şarkısı - Galatea

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...