GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

8 Haziran 2023 Perşembe

YAZAR EDANUR KEÇECİOĞLU

1-)Sizi yazmaya sevk eden sebep nedir?

Beni yazmaya sevk eden şey hayatın olumsuz yönleri diyebilirim.Yaşamış olduğum hastalıklar,sıkıntılar,hasta ruhlu insanlar,acılar,dertler,kırgınlıklar,kızgınlıklar vs.gibi hayatımı olumsuz yönde etkileyen duyguların beni yazmaya sevk ettiğini düşünüyorum.

2-)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

Bundan iki yıl önce 20 yaşındayken ilk sözümü yazmıştım.Konusu ise hayallerle ilgiliydi.Kitabımın ilk sözü aslında ilk yazmış olduğum sözdü.Hayalleri olmalı insanın diye başlayan,hayallerin,umudun bir insan için önemini anlatan,bedenimiz nasıl ki susuz,aç yaşayamayacağı gibi ruhumuzun da umutsuz ve hayalsiz yaşayamayacağını belirten bir yazıydı.

3-)Eserlerde yazmış olduğunuz karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

Kitabım roman ya da hikaye değil.Sözler ve şiirler kitabı.Hepsinde ki temel karakter ise benim.Kendi yaşamış olduğum duyguları çoğunlukla dile getirdim.Yazdıklarımdan bazıları ise çevremde ki insanların ve tanıklık ettiğim olayların kaleme dökülmüş halidir.

4-)Sevdiğiniz ve takip ettiğiniz diğer yazarlar kimlerdir?

Sevdiğim bir çok yazar/şair var.Her birinden ayrı ayrı şeyler öğrendim.Yazarlık kariyerim de bana yazdıklarıyla örnek oldular.Bunlardan başlıcaları; Necip Fâzıl Kısakürek,Cahit Zarifoğlu,Mevlana hz.,Şemsi Tebrizi...
Günümüzde ise çok sevdiğim ve severek takip ettiğim Kahraman Tazeoğlu'dur.Bana yazarlık konusunda çok destekçi oldu.Her konuda örnek aldığım bir yazar kendisi.Samimiyeti,hayat dolu oluşu,sıcak kanlılığı,yardımseverliği ve içtenliğiyle benim gönlüme taht kurdu diyebilirim.

5-)İlk kitabınızı bastırıp elinize aldığınızda ne hissetmiştiniz?

Benim için ve ailem için çok gurur verici bir andı.O an ki mutluluğumu ve sevincimi tarif edemem.Heyecanım tabiki doruklarda.Çünkü hayallerim gerçek olmuştu bu benim için çok değerliydi.İnsan emeklerinin karşılığını aldığını görünce hem duygulanıyor hem de gururlanıyor.Benim için paha biçilemez bir mutluluktu.

6-)Kitaplarınızın başarısı sizi tadmin ediyor mu?

Kitabımın başarısı beni tatmin ediyor tabiki.Güzel geri dönüşler alıyorum.Duygularıma tercüman olmuşsun diyenler oluyor.Zaten insanların yüreğine dokunuyor olmam benim için büyük bir başarı.İlk kitabım olduğu için yazarlık sektöründe daha yeniyim.Yazarlık kariyerinde başlangıç olarak güzel bir adım attığımı düşünüyorum.İnşallah zamanla ve yeni eserler çıkartıkça daha geniş kitlelere de ulaşacağımı ümit ediyorum.

7-)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Ben Edanur Keçecioğlu.22 yaşındayım.Önlisans Çocuk Gelişimi mezunuyum.Hatay/Dörtyol da yaşıyorum.Edebiyata ilgi duyuyorum.Şarkı,türkü dinlemeyi ve söylemeyi seviyorum.Bir çok insanda sesimi beğenir.Hobilerimden biri yazmak biri de şarkı söylemek.İkiside beni çok iyi hissettiriyor. Yazma konusunda ki ilgim ilk olarak ilkokul döneminde başladı.
İlkokulda öğretmenim özel günler de benim şiir okumamı isterdi.Sürekli etkinliklerin içine dahil ederdi.Yarışmalara katılırdım.Hızlı okuma yarışmalarında hep birinci olurdum.Lise de ise bir kompozisyon yarışmasında dereceye girdim.Bu beni daha da hırslandırdı.Daha sonrasında hayat şartları gereği bu merakıma ve yeteneğime gölge düştü.Hayat farklı yerlere savurdu beni.Kovid dönemi evde kaldığımız sürece kendimi geliştirmeye başladım.Değişik tarzlarda kitap okudum.Bir yandan da bir şeyler yazmaya başladım.Böylelikle yeteneğim ortaya çıktı ve bu yazdıklarım benim yazar olmama sebep oldu.

8-)Kitap önerecek olsaydınız ne önerirdiniz?

Size kitap önerecek olsam ilk önce tabiki kendi kitabımı önerirdim."İçimdeki ses"kitabımın herkesin içindeki ses olacağını düşünüyorum.Eminim siz de okuyunca bana katılacaksınız.İnanıyorum ki yazdıklarım tüm okurların yüreğine dokunacak.Bu yüzden herkesi "İçimdeki ses"e kulak vermeye davet ediyorum:) Şimdiden herkese keyifli okumalar diliyorum.

Yazar Edanur Keçecioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...