GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

11 Ekim 2023 Çarşamba

YAZAR SEDA ÖZLEM BAŞPINAR

   1)Sizi yazmaya sevk eden sebep nedir?

Beni yazmaya sevk eden yegane faktör; içimde ki, susturulmuş ve bastırılmış kız çocuğunun feryatlarını kalem ile dertleşip, kağıda aktarması olmuştur.

  2)İlk kez ne zaman ve ne hakkında yazmıştınız?

Dedesine aşık bir çocuktum. İlk yazımı dedeme yazdım.

3)Yazmış olduğunuz eserlerdeki karakterlerde kendinizden parçalar oluyor mu?

Ben genellikle deneme yazıyorum. Yazılarım beni ve benim hayatımı biraz da şiir ve masal tadında anlatıyor. Hikayelerim ise ister istemez benden, ya da hayatımdan bir iz taşıyor.

4)Sevdiğiniz ve takip ettiğiniz diğer yazarlar kimlerdir?

  Reşat Nuri Güntekin, Orhan Pamuk, Ayşe Kulin, Elif Şafak, Kahraman Tazeoğlu, İclal Aydın; Cemal Süreya, Özdemir Asaf, Nazım Hikmet...

5)İlk kitabınızı bastırıp elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

Hiç büyümediğimi ve hiç büyümeyeceğimi o gün anlamıştım. Benim kitabım diye sarılıp, kahkahalar attım...
      

6)Kitaplarınızın başarısı sizi tatmin ediyor mu?

Mutluluk veriyor ama tatminkârlık için, ediyor da diyemem, etmiyor da çünkü daha yolun çok başındayım...

7)Kendinizi kısaca tanıtır mısınız?

Özü sevgi olan, tutkusu ve hayatı kağıt ve kalem üzerine kurulu olan; kendine nazır doğal biriyim...

 8)Bize kitap önerecek olsaydınız hangi kitabı önerirdiniz?

Önermezdim. Çünkü zevkler ve renkler tartışılmaz ama bir başka yazar arkadaşıma sorsanız Dostoyevski'nin Suç ve Ceza, Franz Kafka'nın Milena'ya Mektuplar veya Orhan Pamuk'un Masumiyet Müzesi'ni tavsiye eder belki size ama ben etmem. Çünkü herkes okumak istediği kitabı zaten okuyacaktır. Benim sevdiğim fasulye yemeğini, belki siz sevmeyeceksiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...