GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

18 Şubat 2024 Pazar

YAZAR BİRSEL BÜTÜN

1)Kitap yazmaya nasıl başladınız?

Bu benim ilk kitabım. İkincisi de yolda. Çok kitap okurum. Zaten kısa kısa notlar alırdım .Bir defterim vardı oraya hep notlar alırdım. Ben de yazabilirim diye düşündüm ve ilk fantastik kitabımı yazmaya başladım.

2) İlham kaynağınız nelerdir?

Çok kitap okurum. Çok ta film izlerim. Bunlar bana ilham verdi. Fantastik kitapların ve filmlerin içerisinde yaşıyor gibi hissederim. Sevgimi kelimelere dökmek dahi eksik kalır benim için.

3)Karakterlerinizi nasıl oluşturursunuz?

Önce düşünüp karakterleri not alırım. Konunun nerede ve nasıl geçeceğine dair kompozisyon çıkartırım.

4) Kitabı’nızın ana teması nedir?

Üç arkadaş orman içerisinde birlikte kalırlar. Bir vampire biri aslana dönüşür. Biri de insan olarak kalır. Bunlar üç kız arkadaşa aşık olurlar. Ne pahasına olursa olsun aşkları için savaşan bir hayatın içerisinde bulurlar kendilerini.

5)Yazma sürecinizde kullandığınız taktikler nelerdir?

Yazı yazmasını sevdiğimin farkına vardım. Kitabımı yazarken birçok not alıyordum. Kitabımı yazarken defalarca revize ettiğim oldu. Anlatım tarzına konu bütünlüğüne dikkat etmeye çalıştım.

6)Yazma sürecinizde karşılaştığınız zorluklar nelerdir?

Açıkça söylemek gerekirse benim için zorlu bir süreç olmadı. Fakat yoruculuğu vardı. Disiplinli bir süreç gerektirebiliyor kitabı bitirebilmek için.

7)Okuyucularınıza iletmek istediğiniz özel bir mesajınız var mı?

Bol bol kitap okumalarını tavsiye ederim. Hayatlarında karşılarına çıkacak zorluklarda kitaplar onlar için büyük bir kılavuz olabilir.

8)Bize kendinizden bahseder misiniz?

İstanbul da ikamet eden fakat aslen Erzincanlı olan bir kız çocuğu annesiyim. Bir şirkette muhasebe departmanında çalışıyorum. Yaşamım itibari ile hayallerimin peşinden gitmeyi hep kendime düstur edindim. Kitap okumak, film izlemek, değişik yerler keşfetmek ve gezmeyi çok seviyorum. Özellikle salaş yerleri çok seviyorum. Bana bu tür yerler daha samimi geliyor. Tüm okurlarıma teşekkürlerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...