GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

18 Mart 2024 Pazartesi

YAZAR ÖZNUR AYDIN

1)Kitap yazmaya nasıl karar verdiniz?

Ortaokul yıllarımda yazmaya başladım. Okullar arası yarışmalar olurdu genellikle hepsine katılır ve derceler alırdım. Lisedeyken de yine aynı şekilde hikâye ve öyküler yazarak yarışmalara katılırdım. İlk yazdığım kompozisyonun konusu serbestti. Hoca istediğimiz konuyu seçmemizi istemişti. Çok sevinmiştim çünkü aklımdaki konuyu yazmak onu insanlara okutmak istiyordum. 16 yaşındaydım ve zihnimi meşgul eden tek bir konu vardı. Afrika toprakları ve oradaki insanlar gerçekten açlıktan ölüyordu ve dünya buna seyirci mi kalıyordu. Ben 20 yasıma kadar köyde yaşadım ve topraklarımız olukça verimliydi. Her turlu sebze meyve vardı. Etlerimiz ballarımız yaylalardan gelirdi. Fakat Afrika benim zihnimi meşgul ediyordu ve iyice acıkmadan yemek yiyemiyordum. Bütün çocuk dualarım onlar içindi. Dünya üzerindeki Eko Sistemden habersiz bir çocuktum bütün çocuklar gibi. Afrikalı insanlar için bir duyuru ve farkındalık yaratacak nitelikte bir kompozisyon yazdım. Liseler arası yarışmada üçüncü olmuştum. Her ne kadar eğitmenler ve yetişkinler tarafından çok üstüne düşülmese de kendi kuşağım ilk kez Afrika hakkında bir şeyler duydular.

2)Buradan okurlara ne söylemek istersiniz?

Gençlerin duyarlı ve iyi niyetli olduğu çocukların keza yine ayni samimiyette ve duyarlılıkta olduğu ve zamanla sistem içinde nasılda duyarsızlaştığımızı düşününce ne desem bilemiyorum. Ben hala dünyadaki masum insanlar için dua edenlerdenim. En azından buna şükrediyorum. Milyonlarca mevzu var çünkü!

3)Kitaplarınız hakında bize biraz bahseder misiniz?

Su an kitapçılarda 3 kitabim mevcut.19 serisi ise konusu yaşanmış bir hayat hikâyesi ve hikâyenin hakikatte verdiği öğretisi. Okuyuculara kitaplarımın içinde birçok ipuçları ve mesajlar verdim. Su an basım aşamasında olan ‘’Okuyorum’’ isimli kitabımı okumalarını isterim. Okuyorum kitabi kalemsiz kitapsız gözlerimize ihtiyaç duymadan okuyabilmek hakkında yazıldı.

4)Gençliğinizde bu zamana kadar kitaplarla aranıznasıldı?

Ben sürekli kitap okurum. Her türden kitap okumaya özen gösteririm. Hatta en çok onları severim. Hatta en çok onları severim. Kendimi hala küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum kitap okurken. Okumayan bir toplum içinde iletişim kurmanın zorluklarını takdir edersiniz. Ben en güzel iletişimi yazarak kurmaya başladım. Bir kişi bile okusa benim için büyük bir ödül. Okuyan herkese selam olsun.

5)Bize kendinizden bahseder misiniz?

Ordu’nun Perşembe ilçesinde 1971 yılında dünyaya geldim. Ordu ticaret lisesinden 1989 da mezun oldum ve üniversiteye gitmek isterdim ama mümkün olmadı. 5 çocuk annesiyim ve okumaya yazmaya devam ediyorum. Kendimi geliştirecek çeşitli kurslara katılıp sertifikalar aldım. Yasam koçluğu SPK Danışmanlığı ve otizmli çocukların bakimi gibi…Ticaretle uğraşıyorum. Bir butik işletiyordum pandamı döneminde mağazamı kapattım. Şimdi ise boş vakitlerimi kendimi geliştirerek ve kitap okuyup yazarak geçiriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...