GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

3 Mayıs 2024 Cuma

YAZAR ASMA AZREUG

 1- Kitap yazmaya nasıl başladınız?

Türkçe'yi öğrenmeyi başladığım zaman, aynı zamanda Türkçemi geliştirmek adına kitap okumaya ondan yanı sıra düşüncelerimi yazmaya başladım. Öğrendiğim kelimeleri kullanarak; sonra bir bakmışım uzun uzun yazılar yazabiliyorum. Wattpad platformunda yayınlamaya başladım ilgi görünce devam ettim. Bir, iki, üç derken farklı farklı kitaplar yazdım.


2- İlham kaynaklarınız nelerdir?

Müzik olabilir aslında. Ya da gördüğüm okuduğum yaşadığım şeyler de olabilir.


3- Kitabınızı ilk elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?

Gurur duydum kendimle tabii ki de. Yabancı olup da sadece Türkçe konuşmak değil, bir kitap yazmak inanılmaz güzel özel bir duyguydu.


 4- Kitabınızın ana teması nedir?

Kaderin kurbanı adlı kitabımda; intikam, hüsran, hayal kırıklığı, yargılama ve yanlış anlama gibi birçok konuya değindim. Anlamlı bir mesaj vermek istedim.

  İz cinayet isimli kitabımda keza mühim bir mesaj vermek istedim. Kitapta; insanlar mal ve mülk için  neler yapabileceğini anlatım amacım toplumu ilgilendiren bir husus hakkında yazmak.


5- Yazma sürecinde kullandığınız teknikler nelerdir?

Belli bir teknik kullanmadım ancak eksiklerime rağmen hiç pes etmedim. Her seferinde not almaya çalıştım. Parçaları, sahneleri birleştirmeye çalıştım.


 6- Yazma sürecinizde karşılaştığınız zorluklar nelerdir ve bunları nasıl aşarsınız?

Çok şükür dille ilgili bir zorluk yaşamadım. Keza kurgu, hayal kurmak ile ilgili de. Belki de zorlandığım tek nokta insanları hissettirmek istediğim  duyguyu uygun bir şekilde hissettirebilmek. Ki yazdıklarımı okuduğum veyahut okuyucularımın yorumlarını okuduğumda başarabildiğimi fark ediyorum. Bu da haliyle beni bahtiyar ediyor. 


7- Okuyucularınıza iletmek istediğiniz özel bir mesaj var mı?

Her kitabımda mutlaka iletmek istediğim bir değil bir sürü mesaj var;  Doğru seçim yapmak, yargılamamak, anlayışlı olmak, paraya çok değer vermemek gibi.


8- Bize kendinizden bahseder misiniz?

Adım Asma AZREUG. 11 Eylül 1998 yılında Cezayir’de doğdum. Cezayirliyim. Finans ve muhasebe bölümünü bitirdim. Sıradan bir insanım. 


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...