GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

20 Eylül 2024 Cuma

YAZAR NİDA AKARGÜL

1. Kitap yazmaya nasıl başladınız?


Kitaplar yalnızlığın en sadık dostu bence, okudukça yeni bir dünyaya, dünyanın başka bir penceresine açılan bir kapı… madem bu kadar çok okuyorum ve ilgim var ben neden yazmayayım düşüncesiyle başladım yazmaya ve ilk kelimeden itibaren sonunu merak ettiğim büyük bir heyecana dönüştü hevesim. kafamdan geçenleri yazdıkça hevesim arttı ve sonunda  nihayet bitirdiğimde, sonunu bildiğim halde defalarca okudum kendi kitabımı…  tam olarak böyle başladı.


2. İlhan kaynaklarınız nelerdir?


ilham kaynağım yazdığım konunun hassasiyetine olan duyarlılığı bir çok okulum bana soruyor daha önceye dayanan istismar gibi bir durumla mı karşılaştım diye benim çevremin başına gelmedi çok şükür fakat çok sık haberlerden görüyor duyuyorum herkes gibi ama sanki benim başıma gelmiş gibi içim yanıyor kavruluyordu elimden gelen tek şey bu konuyla ilgili farkındalık yaratmak adına kitap yazmaktı… Hem kendimi hem de okullarımı kendi Kalemimin yettiğince bilinçlendirebilmekti ilham kaynağım


3. Kitabınızı ilk elinize aldığınızda neler hissetmiştiniz?


İlk elime ulaşan kitabın hala kargo poşetini saklıyorum saklayacağım da içimde amacıma ulaşmadaki ilk adımımı atmış olmanın gururu çok belirginleşmişti kapağında sayfalarında gözlerimi gezdirirken bir şeyler başarmış olmanın coşkusuyla bir kaç damla yaş bana eşlik etmesi ile beraber herkesin eline ulaşıp fayda sağlaması adına dua ederken buldum kendimi


4. Kitabınızın ana teması nedir?

Kitabın ana teması olmuş ya da olabilecek istismar durumu söz konusuysa ailelerin çocuklarına destek olup arkalarında durmasını sağlayabilmeye teşvik etmektir biz ebeveynlerin ve bireylerin bu konuda çok fazla sorumlulugu var maalesef hemen her gün bu kötü durumu duyuyoruz iş işten geçmeden en ufak bir art niyet durumunu sezip gereken önlemi alabilmeyi niyetli insanların bir an önce cezalandırılabilmesi adına, kendi Kalemimin yettiğince aşılamak ana teması

5. Kitap fuarlarını nasıl buluyorsunuz?

Henüz ilk kitabım olduğu için yazar olarak kitap fuarına katılma şansım olmadı ama okur olarak çok keyif alarak gezdiğim hiç bilinmeyen hazineleri keşfetme hissi uyandırıyor içimde. 

6.Yazma sürecinizde karşılaştığınız zorluklar nelerdir ve bunları nasıl aşarsınız?

Doğrusu yazma sürecinde karşılaştığım pek bir zorluk olmadı çünkü sonunu o kadar merak ediyordum ki zorluklara pek takılmadım ama bazı bölümleri yazmakta çok zorlandım özellikle karakterim Ayşe’yle ilgili bazı durumlarda dakikalarca ağlamamın geçmesini bekledim Allah hiç kimseye hiçbir evladı istismar durumu yaşatmasın inşallah

7.Okuyucularınıza iletmek istediğiniz bir mesaj var mı?

Okurlarım özel olarak iletmek istediğim mesajım potansiyellerini düşünen geri çeken sınırlarını aşan hiç kimseye fırsat vermeden vicdanının rahat oldukları her konuda emin adımlarla ister koşarak isterlerse de küçük adımlarla ilerlemekten asla vazgeçmesinler.

8.Bize kendinizden bahseder misiniz?

32 yaşındayım anneyim Kahramanmaraşlıyım yakın zamanda başımıza gelen felaketten zarar gören herkese geçmiş olsun dileklerimi taziyelerimi gönderiyorum Kahramanmaraş 112’de 14 yıldır sağlık memuru olarak görev yapıyorum meslektaşlarıma sevgi ve saygılarımı iletiyorum beni ağırladığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...