GENEL DUYURU

**HOŞGELDİNİZ** BUGÜN SİZLERLE  YAZAR ... İLE YAPTIĞIMIZ RÖPORTAJ İLE KARŞINIZDAYIZ. . *** *** *** NOT: RÖPORTAJ YAPTIRMAK İSTEYENLER MAİL ADRESİMİZDEN İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER. *** TAKİPTE KALIN...

KİTABA DAİR YAYIN AKIŞI

**HOŞGELDİNİZ** Kültür ,sanat ve edebiyat konularını içerisine alan geniş çaplı bir vizyon kanalı olan cahit TV sen iyi bir insansın ve her bilginin en sağlıklısına layıksın diyerek ten faydalı bilgiler vererek size yararlı olmaya çalışacak. . *** *** *** *** KANALIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYIN...

4 Nisan 2024 Perşembe

ŞAİR IŞILAY KIZILGÖZ

1. Biraz Kendinizden Bahseder Misiniz?

Ben Işılay Kızılgöz. Okul yıllarında lisanlı hentbol, voleybol ve masa tenisi dallarında
kupa ve madalyalar almış birisiyim. 42 yaşındayım ve 3 çocuk annesiyim. Kova burcuyum.
Kendimi ‘‘hümanist aşk kadını’’ olarak tanımıyorum. Güzellik Uzmanıyım, mesleğimizi
severek icra ediyorum. Kocaeli’nde yaşıyorum. Kişisel gelişimim için, Biruni Üniversitesi
Eğitim Sertifikası, Hasta Bilgi Yönetim sistemi (HBYS), Tıbbi Arşivleme ve
Dokümantasyon, Hasta Kabul Sekreterliği Danışmanlığı, Hayat Sigortacılık Başlangıç
Eğitimi, Satış Pazarlama Eğitimi, Telefonda İletişim Becerileri Eğitimi, Bilgisayar
İşletmenliği Operatör Eğitimi, Profosyonel Telefon Becerileri Eğitimi, Diksiyon Eğitimi,
Kuaförlük Eğitimi, Güzellik Uzmanlığı Eğitimi, Şan ve Türk Sanat Müziği eğitimi aldım.
Benim en büyük tutkum, yazı yazmak ve yaratıcı içerikler üretmek. Yaratıcı yönümü
keşfettiğimden beri, blog yazıları, sözler, şiirler ve serbest yazı yazıyorum. Yazı yazmayı bir
hobi olarak görürken, zamanla bunu bir kariyer fırsatına dönüştürmek istiyorum.
Sosyal medya hesaplarımı aktif bir şekilde kullanıyorum ve orada yeni insanlarla
tanışmak, fikir alışverişinde bulunmak benim için çok keyifli bir deneyim. Aynı zamanda
fotoğraf çekmeyi, şarkı söylemeyi, dans etmeyi, kitap okumayı, müzik dinlemeyi, spor
yapmayı, film izlemeyi, doğayı, denizi çok seviyorum ve sıklıkla sevdiğim şeylere zaman
ayırarak zamanımı değerlendiriyorum.
Bir diğer tutkum da seyahat etmek. Yeni yerler keşfetmek, farklı kültürler tanımak ve yeni
tatlar denemek beni mutlu ediyor. Seyahatlerimde öğrendiğim şeylerin, benim yazarlık ve
hayat tecrübemle harmanlanarak kendimi geliştirmeme katkı sağladığını düşünüyorum.

2. Kitap yazmaya nasıl başladınız?

Babasına çok düşkün bir kız çocuğuydum ben, hep onu izler örnek alırdım. Her sabah
birkaç tane gazete alıp gelir, evde okurdu. Boş zamanlarında da kitap okurdu, tarih coğrafya
ansiklopedilerini kupon biriktirip alır, vitrinin kitaplık bölümüne yerleştirirdi. ‘‘O zamanlar
çok küçüktüm ne olacak sanki bu kadar ansiklopedi, kitap?’’ derdim, sonra bir gün babama
‘‘Baba bunları ne yapacaksın?’’ diye sordum. Çocukken çok okumak istediğini, küçük yaşta
çalışmaya başladığını, ortaokulu bitirdikten sonra da eğitimine devam edemediğini bu nedenle
de eksiklerini okuyarak tamamladığını anlatmıştı.
İşte o günden sonra benimde edebiyata olan sevdam çoğaldı. Her okuduğum kitabın
özetiyle şiirler yazmaya çalışıyordum. Dört büyük kalın defteri lise zamanıma kadar
doldurmuştum. Bir gün babamı çok kızdırmıştım, oda sobada o defterimi yaktı. Bu olay beni
derinden etkiledi. Bir süre yazmayı, okumayı bırakıvermiştim.

Takvim yaprakları 2020’i gösterdiğinde yazmaya başlamaya karar verdim, ama artık
yazdıklarımı gözümden sakınıp saklıyordum. Çocukken hayal ettiğim, ama bir türlü
gerçekleştiremediğim kitap yazma ve basım aşamasını da düşünür olmuştum. Ben yazdıkça
zaman geçti, zaman geçtikçe ben yazdım.
Okurun kitaba ulaşma yolunu bilmiyordum. Birgün çaresiz bir günde (hayatımın zor
bir döneminde) net üzerinde okuma yaparken İlknur Artuğ Hocama rastladım. Kendisine
ulaşmayı başardım ve iletişime geçtim. Hayallimi anlattığımda, müsaade isteyerek dosyamın
tarafınca okunması ve incelenmesi gerektiğini söyledi. Kapılar yavaş yavaş açılıyordu. Günler
sonra haber gelmişti ve birlikte çalışma kararı almıştık. Yazar-Editör Dayanışması yaparak ilk
kitabım olan ‘‘Yaşamak İçin Sebeplerim Var’’ eserimi baskıya hazırladık. Gönderim
sağladığım yayınevleri eserimi baskıya değer bularak eserimi okurla buluşması için
çalışmalara başladı. Bu süreçte Hocamın çok büyük desteği oldu, kendisine minnet
borçluyum. İlknur Hocam olmasaydı belki de hala hayalimi nasıl gerçekleştireceğimi
düşünüyor olacaktım. Sizin aracılığınızla kendisine buradan bir kez daha teşekkür etmek
istiyorum, iyi ki var Değerli Hocam.

3. İlham Kaynağınız Nelerdir?

Yaşanmışlık, yabancı filmler, doğa, hayvanlar, insanlar, kitaplar...

4. Kitabınızı Elinize Aldığınızda İlk Neler Hissettiniz?

Hayallerimi gerçekleştirmenin mutluluğu ile sevinç gözyaşları döktüm, kendimle gurur
duydum.

5. Kitabınızda Ana Tema Nedir?

Yaşanmışlıklarla edinilmiş tecrübeler, sevgi, hayaller...

6. Yazma Sürecinde Kullandığınız Teknikler Nelerdir?

Şiir yazabilmek için; kalben hissedilen duygularınızın olması çok önemlidir. Elbette ki
bunun yanında kabiliyetinizin olması da önemlidir. Şiirlerimi müzik eşliğinde, günlük tutarak
kaleme aldım. Mansur şiir yazıp, birleştirdiklerimde oldu.

7. Yazma Sürecinizde Karşılaştığınız Zorluklar Nelerdir?

İyi insanlarla karşılaşmak oldukça önemli. Çünkü bu süreçte zorluklarda yaşayabilirsiniz,
kolaylıklarda... Editörüm başta olmak üzere, bana destek olan çok kıymetli insanlar var.
Kitaplarımın okura ulaşmasına destek olan Ressam Sayın Uğur Dönmez’e, Genel Yayın
Yönetmeni Sayın Ahmet Budak’a sonsuz teşekkürler ederim. Yazmakla bitmiyor, destek
görmeniz çok önemli.

8. Okuyucularıma İletmek İstediğiniz Özel Bir Mesaj Var Mı?

Hayallerine ulaşmak, hayal kurmakla başlar. Çünkü hayal kurmak, o işin matematiğini
kurmak ve doğru sonucuna ulaşmak için formül bulmaktır. Yapmak istedikleri için hayal

kursunlar ve hayallerinden asla vazgeçmesinler. Unutmayalım ki bir hayalin gerçekleşmesi
için sabır ve zaman gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yapmış olduğunuz yorum için teşekkür ederiz...